-

hur har året 2011 varit för dig? - bra,men skulle kunat vara bättre
bättre än förra året? - njää
har du träffat några nya vänner? -
någonting du aldrig kommer glömma från 2011? - vet int riktigt, men massor
har du flyttat under år 2011? -  Nej
har du hittat en ny låt som du älskar? - ja
isåfall vilken? -
har du kysst en främling? - jå 
har någon i din släkt avlidit? -  nej
har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - nej
har du varit i slagsmål? - nej
har du gjort någonting du ångrar? - säkert
isåfall vad? - en sak.
har du varit kär? - ja
har du sagt jag älskar dig till någon? - japp
har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
har du skämt ut dig? -  hahah jo
har du ljugit för en vän? -
har du varit ute en hel natt? - njä
har du blivit tagen av polisen? - Nej
har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Ja
vilken skola går du i? - borgaregatansskola
hatar du någon i din skola? - ogillar
har du haft alla rätt på ett prov? - Neeej
har du förlorat en vän? - nej
har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - nä.
har du ljugit för en bästavän? - Nej!
har du många killkompisar? - passlit til mej
skulle du vilja vara längre? - jooo
skulle du vilja väga mer? - ja, lite no
skulle du bli arg om din pojkvän/flickvän gjorde slut? - säkert, jo
skulle du vilja ha sex med en kändis? - näpps 
skulle du vilja dricka dig full nu? -
kan du röra på öronen? - nej :(
kan du slicka dig på näsan? -  hahha nä
kan du kolla i kors med ögonen? - jadå
kan dina föräldrar lita på dig? - ja de kan dom
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jo
kan du vara på fest utan att dricka? - jo säkert
kan dina vänner lita på dig? - ja!
kan du låta bli att spendera pengar i en butik om du har pengar? - jå
har du ljugit för dina föräldrar? - nångong no.
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
har du ett syskon? - nej
har du varit full den här månaden? - Nej
har dina föräldrar ljugit för dig? - nä tror int de
har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Jå......
har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - NEJ!
har du borstat tänderna den senaste timmen? - nej
har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? - Nej
har du ljugit på någon fråga än då? - Nä
vem är din bäste vän? - ni vet vem ni e :)
vem älskar du? - min vänner,familjen,djuren
vem vill du bli full med? -
vem pratade du senast i telefon med? - mamma
vem har du en liten crush i? - 
vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort den? till fattiga barn i thailan å till familjen
vem såg du full senast? -
vem vet allt om dig? - öhm , mina vänner antar ja
vem kan berätta allt för dig? - Min vänner
vem kan du berätta allt för? - mina vänner
vad blir ditt namn baklänges? - adin
har du gjort en snöängel i år? - Ne
hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? - Kanske 2-3 dagar?
har en dröm gått i uppfyllelse detta år? - Ja
tycker du att sengångare är söta? - JOO!
har du någon gång testat karate? - Nej..
första sporten du gick på? - Fotboll
vad längtar du mest till just nu? - min piercing å vara på nyår me mina vänner :))

vilken tv-serie är bäst? - vet int
vad åt du senast? - popcorn
vad är du mest rädd för i hela världen? - Att mista min familj igen, och att mista mina fina vänner <3
läser du på baksidan av mjölkpaketen? - näää
har du någon gång haft på dig ett par Boxer? -
riktig gran eller plastgran? - Äkta såklart
duscha eller bada? - bada
vilken färg har din jacka? - blå
använder du långkallingar? -  aldrig
är du höjdrädd? - jå så satans
vilket land vill du åka till? - Thailand
vad var det senaste som fick dig att skratta? - Mina vänner
vad ska du göra NU? - dricka cokis
pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - nej
har du sett din bästa vän gråta? - jå
vilka vitaminer åt du när du va liten? - hhhh vet int
har du fått någon komplimang idag? - nä
har du varit med i en rättegång? - Ne
är du polare med grannarna? - nää me en iaf
vilka språk talar din mamma? - Svenska, engelska och finska
vilka länder har du bott i? - Thailand och bor nu i Findland
senaste piercingen? - min napa koru
när åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - på lördagen
har du däckat/spytt för att du druckit? - Nej
har du täckt någons hus med toalettpapper? - Ne
har du varit på stranden? - Ja
minns du din/dina musiklärares namn? - Jaa
hur bra är din syn? - dåli
har du varit på ett party? - Jo
skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? -  beror på om di e faliga elr int.
har du varit utomlands? - Ja
vilket är de bästa bröllopet du vart på? - min kusins bröllop
var är dina syskon just nu? - om jag  har så kanske i thailand
vilken tid gick du upp i morse? - 11
vad ska du göra i helgen?- mina  vänner!
när var du riktigt sjuk senast? - vet int
vem är den senaste kändisen du tog på? -
vad finns i din bakficka? - inget
har du färglinser? - Nej
vad gjorde du kl 2 inatt? - Sov
vad är det första du gör på morgonen? - dricker nåt , sen datorn
vad ska du göra efter det här? - fetta mej framför tv:n


Kommentarer
Postat av: Anonym

använder du deoderant?

2011-12-26 @ 20:49:45
Postat av: Nida

Hhahahah,jåå!

2011-12-26 @ 21:13:21
URL: http://mycrazybeautifullife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0