Kommer rulla efter imorgon...

Haloj! imrn efterskolan far jag å äter med mamma och
pappa för att fira mej som för 12år sedan börja höra till min nya familj som 
jag har nu :)

ohh.. kmr äta jättemycket imrn :w Först i skolan på hykla
sedan på restaurang och sedan ennu till hemma med
gäster .. kan nog bara sejja kommer nog bara rulla fram efter imrn!


usch hitta denhär hemska bilden på fac..
Tkr jätte synd om alla baran familjer som har det svårt. Skuller gärna kuna
skänka en massa pengar till dom för att rädda alla barn :'(

Tack för den fina chansen att få börja ett nytt liv i findland som kanske skulle
ha varit mycket bättre en i Thailand, och hoppas mina biologiska föräldrar
har det bässt! dom förkänar det!♥



:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0