Soliga da

hej mitt humör har varit på topp idag.. förutom nu på kvällen när
jag fick veta om
att pappa skall fara bort till villan över några dagar men
hoppas han hinner komma hem till lördagen då
jag får sommarlov, vill gärna fira första sommarlovsdagen med familjen <3

har inget annat att blogga om eller några bilder men här är
iaf bloggar som jag brukar läsa ;) :

Sandralehtonen.blogg.se

jennybella.bloggplatsen.se

yzos.blogg.se

fokis.se

amiofsweden.myshowroom.se

kissies.se

kaadii.blogg.se

här år dom jag brukar läsa ;). nu skall jag gå och ta en duch
och sen packa in för imr när jag skall för första gången
prova köra med sandra mopo till skolan :)


OCH grattis till sandrs som KLARA MOPOKORTE IDAG 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0