Bra tidsfördriv

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 3
Vad tycker du om kärlek? jättemysit och mycket mer 
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? njää,såde lite 
Har du svårt för att bli kär? ja 
Är du singel? Japp!
När fick du senast en komplimang? igår

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: nej
Hånglat med nån riktigt ful: vet int, kan no hend
Hånglat med fler än 50 pers: Nej!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jo.
Gjort något riktigt dumt? joo
Gjort något du verkligen ångrar? jo ganska många saker
Åkt ambulans? Nej
Åkt polisbil? joo
Gjort nåt olagligt? säkert ha väl alla gjort? 
Fått din mamma att gråta? nej
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? ibland no, jå 
Sagt jag älskar dig och menat det? njaa
Tagit droger? Nej.
Drukit? ja  
Varit kär? Jo.

Är du ensam nu? japp
Vill du gifta dig? Ja! 
Vill du ha barn? vet int, säkert


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Jag.
Såg dig gråta? mina vänner
Fick dig att gråta? minnen 
Du delade en dricka med? frida å emelie
Du gick på bio med? mina kompisar
Skällde på dig? Mamma
Sa någonting till dig och vad var det? mamma hon frågade om jag ha ätiti någo idag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?

Kramat någon? nej
Pussat någon? nej
Köpt någonting? Nej.
Sjungit? Ja.
Saknat någon? ja lite


JAG HAR:
Digitalkamera? ja.
Systemkamera? nej
Telefon på rummet? ja
Egen dator? Halft.
Könssjukdom? Nej.
Bra kompisar? JAAAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0