L-l-l-ördag

Hej! ha just varit paus i filmen så ja tänkt hinna me ett litet inlägg
här på bloggen. Här kommer lite bilder från idag.. Å jojveet ja ska
börja ta färgade bilder men gillar int att ta foto me färg :(
Här kmr bilder från idag











det som jag åt vid mäcken


Hahha å jo dagens skämt va att ja to en bild på en topp
å sen visa åt mamma å sa att ja hadd lagt undan den å sku köpa den
imrn. Först när jag visa bilden trodde jag att hon sku bli jätte arg å bli helt att magan synns ju å allt..
men hon sa bara men du har ju så många toppar X)...
Men själv skulle jag inte kuna köpa den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk vittu lite efter va du sätter fö bilder?

2011-12-18 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0