True

Hej ha varit ikv ti vinden me mina
fina vänner, Va jättekul att få träffa dom å å va me dom igen
efter en hel vecka prao för sej själv... Vet int
om dehä låter sjukt men längtar ganska så mycke tibax ti skolan
sku heldre vilja vara där me mina vänner en sitt i ett
förråd en hel vecka elr gå som nå cp i butiken å int veta alls va man ska gö.

Ja tänkt att ja sku hinna lägga in nå bilder från kvällen men ork int nåmer de e
 så mycke bilder. Skall om en stund börja gå å sov väldigt trött.
Och sen imrn hittar ja väl på nå kul me mina vänner ^^

bilder som skall vara me ti min nya header.

vet int ennu vilken av alla domhär ja ska ha till min blogg header men har svårt
ti bestäm mej







(denhär blev ja nästan nöjdast me)


(och denhär)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0