Tack för att du finns ♥

Här kommer lite bilder från stan före jag
blev attackerad me vatten.


(blev kär i den, most köpa)





(hahaha jojavet min maga e lite tjock, men don't worry ska börja träna
på gym nästa vecka )




Hihi tack för att du finns sandra verkligen en bra kommpis som försvarar å hjälper mej i alla situationer halft håller på att döda pojkar för min skull ^^
å gör mej allti så gla! tack för att du finns ♥



 

å jojavet jag  fastna int så bra på bild idag hahahah  XD









Pluss.. tummen ner för att ha fått ett kallt vatten bad idag i nacken ~

Kommentarer
Postat av: sandra

aaaw! ^_^ due en jättesuperduperbra kompis åxå :) <3

2011-10-07 @ 17:18:00
URL: http://sandralehtonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0