I am who i am!!

Hej! tänkt bara berätta för männskor sådär btw..
Jag har hårförlängningar å jag har förändrat klädstil å
massor med andra saker personligeheten åxo lite.. exempel
blivit modigare och fått bättre självförtoende. Kan sejja om ja
int skulle ha träffat dom fina vänner som jag har nu
skulle int jag alls vara den  som jag är nu idag.
Vissa säger att jag har förändrats jätte
mycket och saknar det gamla jag . och
dessutom inte borde vara vänn me dom vänner jag har nu men.. Där är det
helt fel! Jag har VÄRLDENS bästa vänner. Och är jätte nöjd med mitt
liv just nu.. och har vilken klädstil jag vill utan att nån most komentara
på ett skrattretande sätt å ja ja tycker mycket om att gå i byxor och topp
och det är jag .. och det är inget fel med det.
så menigen med dettainlägg är att jag vet bässt själv vilka kommpisar jag vill vara
med eller hur jag går klädd för, I am who I am!








ha de bra söwtisar å gonatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0